رفتن به محتوای اصلی
x
  • ((مدیریت زمان چیست؟ ))
    مدیریت زمان فرآیند برنامه ریزی و کنترل میزان زمان برای صرف فعالیت‌های خاص در روز، هفته، ماه و سال است. مدیریت زمان اصولی و درست، به فرد این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاه‌تری کارهای بیشتری انجام دهد، استرس را کاهش دهد و خب در نهایت موفقیت شغلی را تجربه کند.
  • لیزیک و مراقبت بعد از عمل
    ۱. فوتورفراکتیو کراتکتومی یا جراحی لیزری چشم با روش PRK ۲. عمل لازک چشم (LASEK) ۳. لیزر اپیتلیال (epi-LASIK) ۴. کاشت لنز ۵. بیو پتیک ۶. فرق عمل چشم لازک با فمتولیزیک چیست؟
  • نکات ایمنی در چهارشنبه سوری
    نکات ایمنی در چهارشنبه سوری یکی از نکات ایمنی در چهارشنبه سوری این است که، اگر به هر دلیل می‌ خواهید در چنین مراسمی شرکت کنید، باید حتماً در نزدیکی جایی این کار را انجام دهید، که به آب فراوان دسترسی داشته باشید. حداقل یک سطل آب در مکانی نزدیک به ‌جایی که آتش ‌بازی را تماشا می ‌کنید، قرار دهید تا تز بروز حوادث احتمالی در زمینه آتش سوزی و یا افزایش حریق جلوگیری شود. هرگز و به ‌هیچ‌ عنوان این لوازم را به سمت کسی پرتاب نکنید. حتی آن دسته از موادی که به ‌ظاهر چندان مشتعل نشده و فقط صدای بلندی دارند نیز، می ‌توانند به ‌شدت خطرناک و آسیب‌ زننده باشند به دلیل آن که گرمای ایجاد شده به دلیل پرتاب آن ممکن است با ایجاد جرقه و فعال شدن موارد محترقه شود بنابراین نباید ریسک این کار را پذیرفت. به ‌هیچ ‌عنوان این مواد را در مکان‌ های گرم و بدون گردش هوا مثل زیر زمین‌ها نگهداری نکنید. همچنین هر چقدر هم که حجم موادی که دارید کم باشد، باید آن‌ها را به ‌دور از موادی نگه ‌دارید که به ‌سرعت آتش می ‌گیرند، موادی مثل کاغذ و چوب که قابلیت اشتعال بالایی دارند می‌توانند بزرگترین تهدید برای فعال شدن آن ها شود. به ‌هیچ ‌عنوان در چنین روزی با بچه ‌های کوچک بیرون از خانه نروید. کودکان به‌ ویژه خردسالان نو پا هیچ ‌دانشی در مورد خطر آفرین بودن مواد محترقه نداشته و به دلیل جذابیتی که صدا و نور آن‌ها ایجاد می ‌کند، ممکن است در لحظاتی که حواستان به آن‌ها نیست، به محدوده‌ی خطر نزدیک شده و دچار آسیب‌ دیدگی های جدی شوند که ممکن است در مواردی جبران ناپذیر باشد.
  • بهترین راهکار برای تغذیه سالم در زندگی روزمره
    1. به طور منظم آب بنوشید؛
    2. مصرف شکر و قند را محدود کنید؛
    3. مصرف چربی‌های اشباع شده را کاهش دهید؛
    4. غذاهای متنوع مصرف کنید تا مواد مغذی کافی را دریافت نمایید؛
    5. کمتر از ۵ گرم نمک (معادل یک قاشق چایخوری) در روز، مصرف کنید؛
    6. میوه و سبزیجات فراوان بخورید؛ (حداقل ۴۰۰ گرم، یعنی پنج واحد در روز
  • ( روزهای ملاقات بیماران بستری )
    به اطلاع می رساند روزهای ملاقات بیماران بستری { دوشنبه– چهارشنبه - جمعه } از ساعت 15 الی 16 می باشد.
  • انجام سونوگرافی
    سونوگرافی در مرکز روزهای یکشنبه و سه شنبه توسط آقای دکتر پهلوان صباغ انجام می شود.