مدیریت زمان چیست؟
مدیریت زمان فرآیند برنامه ریزی و کنترل میزان زمان برای صرف فعالیتهای خاص در روز، هفته، ماه و سال است. مدیریت زمان اصولی و درست، به فرد این امکان را میدهد که در مدت زمان کوتاهتری کارهای بیشتری انجام دهد، استرس را کاهش دهد و خب در نهایت موفقیت شغلی را تجربه کند.
بدون مدیریت قوی زمان، کار و رفاه شما ممکن است دچار چالش و آسیب شوند و منجر به موارد زیر شود:
- تولید کار بی کیفیت
- از دست دادن ضربالعجلها
- افزایش سطح استرس
- از بین بردن تعادل بین کار و زندگی
- صدمه زدن به شهرت حرفهای خود