رفتن به محتوای اصلی
x
مدیریت زمان چیست؟

 

مدیریت زمان فرآیند برنامه ریزی و کنترل میزان زمان برای صرف فعالیت‌های خاص در روز، هفته، ماه و سال است. مدیریت زمان اصولی و درست، به فرد این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاه‌تری کارهای بیشتری انجام دهد، استرس را کاهش دهد و خب در نهایت موفقیت شغلی را تجربه کند.

بدون مدیریت قوی زمان، کار و رفاه شما ممکن است دچار چالش و آسیب شوند و منجر به موارد زیر شود:

  • تولید کار بی کیفیت
  • از دست دادن ضرب‌العجل‌ها
  • افزایش سطح استرس
  • از بین بردن تعادل بین کار و زندگی
  • صدمه زدن به شهرت حرفه‌ای خود