خانم مسلم
مدیر امور عمومی
۱) دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
۲) نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان ازنظرساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تعیین هزینه آنها و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مسئولان مربوطه
۴) انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم ساز ی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدما
۵) تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان
۶) برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
۷) برنامهریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
۸) سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحد های تابعه
۹) پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه
۱۰) برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی
۱۱) برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی انبارداری، تعمیرات و نگهداری خودروها
۱۲) رضایتسنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمانسنجی ارائه خدمات
۱۳) رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن
۱۴) انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها
۱۵) رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارشهای رسیده
۱۶) امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی، مأموریت و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
۱۷) شرکت در نشستها و کمیسیونهای گوناگون برابر دستور
۱۸) بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق
۱۹) نظارت و کنترل ورود و خروج افراد و وسائط نقلیه