خانم نصراصفهانی
رئیس اداره منابع انسانی
خانم سرشوق (کارشناس منابع انسانی)
خانم زیدی (کارشناس منابع انسانی)
آقای یزدان اقبالی (کارشناس منابع انسانی)
( شرح وظایف مدیریت منابع انسانی )
- 1- نیاز سنجی در خصوص پرسنل مورد نیاز مرکز با هماهنگی مسئولین مربوطه و تهیه پیش نویس اعلام نیاز به مراجع مرتبط
- 2- اعمال واجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور که از طریق مراجع قانونی به دستگاه ابلاغ می شود و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- 3- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل احکام ، انتقال ، افزایش حقوق ، ارتقاء طبقه ، رتبه و تغییر شغل و عنوان، مرخصی بدون حقوق ، انتصابات ،خدمت نیمه وقت بانوان ،ماموریت آموزشی، برقراری ، کاهش ، قطع حق عائله مندی، برقراری، کاهش یا افزایش حق اولاد
- 4- شرکت در کمیسیونها و جلسات مربوطه اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل و تشکیل کمیته های مربوطه
- 5- تهیه گزارشهای لازم جهت مسوولین مربوطه
- 6- پاسخ گویی به مکاتبات اداری پرسنل و واحدها
- 7- اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و کارکنان رسته های بهداشتی درمانی
- 8- امور مربوط به مرخصی و حضور و غیاب کارکنان
- 9- امور مربوط به کارکنان مشمول طرح نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ...
- 10-آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان و پاسخگویی در این خصوص به کارکنان با هماهنگی نیروی انسانی
- 11-تشکیل کمیته های مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش و .... و پیگیری این کمیته ها
- 12-ثبت مشخصات پرسنل و پزشکان در سامانه آواب
- 13-تشکیل پرونده پرسنلی برای کارکنان اجرای سایر وظایف محوله از طرف مقام مافوق