رفتن به محتوای اصلی
x

 ( واحد مدیریت منابع انسانی )

                                                                                                                             3

                                                                                                                                     خانم  نصراصفهانی

                                                                                                                                  رئیس اداره منابع انسانی

                          خانم سرشوق   (کارشناس منابع انسانی)

                          خانم زیدی  (کارشناس منابع انسانی)

                          آقای یزدان اقبالی  (کارشناس منابع انسانی)

       

       ( شرح وظایف مدیریت منابع انسانی )

  • 1-  نیاز سنجی در خصوص پرسنل مورد نیاز مرکز با هماهنگی مسئولین مربوطه و تهیه پیش نویس اعلام نیاز به مراجع مرتبط
  • 2- اعمال واجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی کشور که از طریق مراجع قانونی به دستگاه ابلاغ می شود و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  • 3- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل احکام ، انتقال ، افزایش حقوق ، ارتقاء طبقه ، رتبه و تغییر شغل و عنوان، مرخصی بدون حقوق ، انتصابات ،خدمت نیمه وقت بانوان ،ماموریت آموزشی، برقراری ، کاهش ، قطع حق عائله مندی، برقراری، کاهش یا افزایش حق اولاد
  • 4- شرکت در کمیسیونها و جلسات مربوطه اجرای طرحهای طبقه بندی مشاغل و تشکیل کمیته های مربوطه
  • 5- تهیه گزارشهای لازم جهت مسوولین مربوطه
  • 6- پاسخ گویی به مکاتبات اداری پرسنل و واحدها
  • 7- اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و کارکنان رسته های بهداشتی درمانی
  • 8- امور مربوط به مرخصی و حضور و غیاب کارکنان
  • 9- امور مربوط به کارکنان مشمول طرح نیروی انسانی ، پیام آوران بهداشت و ...
  • 10-آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان و پاسخگویی در این خصوص به کارکنان با هماهنگی نیروی انسانی
  • 11-تشکیل کمیته های مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش و .... و پیگیری این کمیته ها
  • 12-ثبت مشخصات  پرسنل و پزشکان در سامانه آواب
  • 13-تشکیل پرونده پرسنلی برای کارکنان اجرای سایر وظایف محوله از طرف مقام مافوق