نحوه اعلام شکایت
اخبار
نحوه اعلام شكايات
۱- شاكي مي تواند با مراجعه به واحد رسيدگي به شكايات و تكميل فرم ثبت شكايات در ساعات اداري ومراجعه به سوپروايزر مركز در ساعات غير اداري شكايت خود را ثبت نماييد.
۲– از طریق حضور در مرکز و ارسال شکایت به صندوقهای شکایات موجود در قسمتهای مختلف مرکز
۳- از طريق شماره تلفن ۰۳۱۳۴۴۵۲۰۳۲ با مسئول رسيدگي به شكايات در ساعات اداري و شماره تلفن۰۳۱۳۴۴۵۲۰۳۱ داخلي۲۰۹در ساعات غير اداري تماس گيرد .
۴-متن شكايت خود را از طريق پيامك به شماره ۳۰۰۰۳۴۰۵۰۵ ارسال نمايد .
۵- از طريق پست الكترو نيكي feiz@mui.ac.ir شكايت خودر را با موضوع شكايت ارسال نمايد .
۶-از طريق مراجعه به وب سايت مركز به آدرسwww.feiz.mui.ac.ir ،پنل رسيدگي به شكايات قسمت شكايت به صورت الكترونيكي ،نسبت به ارسال متن شكايت خود اقدام فرماييد./